Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
 
       
 
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 322 mal aufgerufen
 Michl vom Hinterwald
Michl Offline




Beiträge: 4

12.12.2011 09:20
Der Bert und sei Puch-Roller antworten

Grias Eich!
Es kennts jo bestimmt alle die Vespa Roller, die sand jo seit jeher ein Kultobjekt, kaun ma sogn, wos soviel heisst als wie die Grosseltern ham schon einen in den 50er Jahren habn wollen, den Eltern hät er in den 80er gfoin, und heute träumen scho die Enkerl von einer Vespa.
Wie gsagt, wollen haben viele eine, ghabt ham nur wenige a so a schönes Stückl, denn büllig warns nie, die Vespas!
Na jo, so mauncher der sich in seiner Jugendzeit koa Vespa hat leistn kinna, der kauft si daun in fuatgeschrittenen Alter a so ein schönes Stück, maunchmoi is die Vespa dann scho glei älter ois wia der Besitzer, oba na jo, hauptsach ma hot eine!
A so einer, der a immer von ana Vespa geträumt hat, woa der Bert, nennan man hoit aso. Wobei bei eam net des fehlende Geld der Grund woa, dass er sich kane kauft hot, sei Verhinderung woa gaunz a oafoche: Er hot kan A Führerschein!
Na jo, vor ein paar Jahrn, da habns ja daun a neichs Gesetz ausibrocht, des was besagt, dass ma a mit an B Führerschein mit a poa klane Auflagn ein sogenanntes Leichtmotorradl lenken derf. Das des meiste was in de Klasse da einifoit, diverse Motorroller san, hat dem Bert zum Denkn gebn. „Öha, hiatzt wird’s wos, mit ana Vespa“ hot si da Bert denkt, „wäu hiatztn derf i a foan damit!“ Oisdann is er auf die Suche gaunga, noch an feschen Vespa, die was aus seiner Jugendzeit is. Hät ruhig a bissl verbraucht sei kinna, er hätt eh vuaghobt, das er sis wida fesch zaumricht. Na jo, wie er daun die Preise gsegn hot, die was für a oide Vespa heutzutage zahlt werdn, da is eam schu wieda vergaunga. „Loss mas gehen, des wird nix!“ hat er si gsogt. Doch dann, es is nu goa net so laung her, da hot eam a Freind augredt, und hat eam den Vurschlag gmacht, er soit si hoit an Puch Roller besurgn, den derf ma ah mitn B-Schein fohrn, und um a Trumm bülliger wia a Vespa is er a!
Na guat, des is dem Bert gscheit einigaunga, und auf kurz oder lang hot er an schen Puch Roller hoamzaht, gaunz günstig, und relativ komplett. Obwoi er koa Mechaniker oda Intschenier is, hat er den Roller gaunz sauber neich aufbaut, wos er net sölber zaumbrocht hat, do is er zu Fachleit gaunga oda hot Freind und Verwandtschaft einteilt. Dass der Bert nebenbei a poa bahnbrechende Erfindungen gmacht hat, sei ebenfois hier erwähnt: So hat er zu Beispül herausgefunden, dass ma an Gschirrspüler gaunz prima zum Teilereinigen verwenden kann….
Na jo, schliesslich war der Roller ferti restauriert, der Bert hat auch in der Zwischenzeit ois erledigt und gmocht was notwendi war, damit er sein Fahrerlaubnis für die Leichtmotorradln kriagt, und wie er si sein neichn Führerschein oghoit hat, da hat er daunn a glei den Beamten dort gfragt, ob des jetzt eh passt, dass er mit sein neichn Puch Roller foan derf. „Wos isn des fia oana?“ hat der Beamte gfrogt, und der Bert hat eam scheh brav geaunwortet, es is a Puch 150er SR. „Na do geht gor nix!“ hat der Beamte drauf gsogt, und hat dem Bert erklärt, dass ein Leichtmotorradl netta 125 ccm habn dearf!
Uihh, dea hots den Bert draufhin glei zwoamoi zaumzogn. Des erschte Moi, wie er gheart hot, er dearf mit sein neichn Roller do net foahn, und des zweite Moi, wie er die gaunze Gschicht daun seiner in Angetrauten gebeichtet hat. Da is nämli derHaussegn daun gscheit schief ghängt, von wegn sinnlos Göd aussihaun und so.
Aber wos er si da hat genau anhurchn miassn, oder was er daun sein Spezi dazöhlt hat, der eam den Roller verkauft hat, und eam eingredt hat, den dearf ma mitn B-Führerschein foan, des erfahrts vu mir net, denn I kann a sehr verschwiegen sein, wanns drauf ankommt, was auch von euch hofft,
Euer Michl

PS: Falls hiatzt wer glaubt, da wär a schön restaurierter Puch Roller büllig zum haben, muass i eich enttäuschn, der is scho verkauft wurdn. Na hoffentlich hat der neiche Besitzer den richtigen Führerschein, wissts eh ...

 Sprung  
Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen