Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
 
       
 
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 150 mal aufgerufen
 Michl vom Hinterwald
Michl Offline




Beiträge: 4

24.10.2011 11:49
Da Koal und die drei Motorräder antworten

Grias Eich!
Bei de oitn Autos und Motorradln do is es hoit öfters aso, dass die Kraxna net imma so woin, wie sie solltn. Drum mochns hoit manche aso, dass sie net nur oa so a oits Trum mitnehmen, wauns zu einem Oldeimertreffn foarn, sondan dass sie no a zweits Fahrzeug in da Reserve mithaum, ma waas jo net! Zu dem gaunzn foit ma do a gschichtl ein, des wos sich vor launger Zeit – 25 Jahr werdns scho sein – bei einer Oldeimer-Fahrt zugetragn hat.
Oisdann, de Gschicht war aso: Ein Oldeimerfreund, nennan man hoit Koal, der hat ein paar schöne oite Stückln ghabt, und da hat er sie hoit amoi denkt, jetzt soit ma do a amoi bei so einer Bergwertung mitfoan! Er hat hoit dann sei besseres Stückl einpackt, in sein Transportbus, und wie der eh gross gnua war, hat er glei nu a zweite Maschin a dazupackt, ma waas jo net. Daun is er ehzeit in der Fruah fortgfoan, mit sein Tranporter un de Motorradln, auf das er ja rechtzeitig beim Start is. Na jo, wie er sei erst Maschin auspackt und angstart hat, is ja zerst no zu seiner grösstn Freid gaunz guat glaufn, dann hats auf einmal a poa komische Geräusche von sich gebn, und aus wors, mit da Freid! Na jo, hat si der Koal denkt, muass i ma dahoam anschaun, oba macht ja nix, i hab ja eh die zweite Maschin a mit! Hats oisa ausgräumt aus sein Bus, die zweite Kraxn, und woits anstartn. Nur hat de Luade net wolln. Gar nix is gaunga. „A so a Mist“, hat si der Koal denkt, und woit scho zampackn und hamfoan, da is eam ein anderer Oldeimerfreund in Weg grennt, nennan man den Fraunz.
Na ja, auch der Fraunz hat ein zweits Motorradl mitghabt – es wissts eh warum – und nachdem sei erste Maschin prima glaufn is, hat er hoit dem Koal die zweite Kraxn borgt, damit er mitfoan kaun.
Und so is hoit dann auch der Koal gestartet, und is mit der ausborgten Maschin losgfoan. Hiter eam is oana vo seine Spezis gestartet, und nach ein paar Kurvn sieht er doch glatt den Koal in der Wiesn liegn, hat si nimma bewegt, der Helm a poa Meter von eam weg, und de auborgte Maschin is bei an Holzhaufn hiebeigloant. „Um Hümmels Wülln, den Koal hats aufgstellt!“ hat er si denkt. Aso is er hoit stehnbliebm und is hingrennt zum Koal. „Hearst, is da was passiert?“ hot er scho von da Weitn gschrien. Da hat der Koal auf anmal gsogt „Losst mi do olle in Ruah, i wü nur do in der Wiesn liegn bleibm!“ „Hearst , hots di aufgstöllt?“ hat der andere nu amoi nachgfragt. „Na, I hob mi freiwüllig da her glegt“ hat der Koal gsagt, „und jetzt schleich di, und lass mi in Ruah! I foa heit nimmer weiter!“
Na, inzwischen habm si auch schon einige andere da beim Koal eingfunden ghabt, und san rundherum gstaundn um eahm, un do war a der Fraunz dabei. Und der hat den Koal natürli a glei gfrogt, warum er net weiterfoan wü, mit seiner Maschin. „Na, wie koa Benzin drin is!“ hot der Koarl gschrien. Draufhin hat der Fraunz gaun trockn gsagt „Na, waun i dir die Kraxn scho borg, soit is vielleicht volltanken a no?“
Na jo, wias hoit so is bei solchene Gschichtln, wer den Schadn hat der braucht fürn Spott net sorgn, und über die Gschicht von Koal hams nu lang glacht, de oan gaunz offn, die mehrern oba hoamli. Und a poa haum in Fraunz natürli a recht gebn, und haum gsagt, na nochschaun hät er scho kinna, der Koal, ob a Benzin im Tank drin is. Da Koal hat oba aus der Gschicht glernt, und hat seitdem oiwai a poa Kanister mit Benzin mitghabt, fois er se wieder amoi a Motorradl ausburgn muass!
Na jo, des war jetzt ein gaunz guates Teiming, wie man heutzutage sagt, denn grad denmoment hat mir die meinige, die Micheline oiso, grod einigschrian ins Zimmer, dass das Essn ferti is, und drum wird i mir jetzt das Bratl schmeckn lassn, was auch von euch hofft,
Euer Michl

Vorstellung »»
 Sprung  
Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen